سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماینده مجلس : دولت جمهوری آذربایجان به تبلیغات ضد ایرانی رسانه های خود پایان دهد
رسانه های صهیونیستی مستقر در آذربایجان با هدف اختلاف افکنی بین اقوام مختلف ایرانی خود را مدافع حق و حقوق تیم تراکتورسازی نشان می دهند در حالی که تبریزی ها و آذری زبانان تمام هموطنان خود را دوست دارند و این رابطه عاطفی در ایران متقابل است

 

خبرگزاری آران / سرویس آذربایجان

 

به گزارش آران نیوز  به نقل از ایرنا، محمداسماعیل سعیدی،نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، از آنچه که دخالت آشکار این رسانه ها در امور داخلی ایران بیان کرد به شدت انتقاد و اظهار کرد: در این زمینه خواستار احضار سفیر این کشور به وزارت امور خارجه هستم.

وی، سوء استفاده از مباحث ورزشی بویژه تیم تراکتورسازی برای برخی امیال و اغراض سیاسی توسط رسانه های مزبور را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی یک تیم محبوب ایرانی است و کشور آذربایجان باید رسانه های خود را کنترل کند چرا که استمرار این روش برای دولت آذربایجان ممکن است گران تمام شود.

سعیدی ادامه داد: مردم تبریز و آذربایجان عاشق ایران اسلامی و پرچم مقدس کشورشان هستند و در صورت مداخله رسانه های صهیونیستی مستقر در جمهوری آذربایجان، به آنها واکنش تندی نشان خواهند داد.

وی گفت: رسانه های صهیونیستی مستقر در آذربایجان با هدف اختلاف افکنی بین اقوام مختلف ایرانی خود را مدافع حق و حقوق تیم تراکتورسازی نشان می دهند در حالی که تبریزی ها و آذری زبانان تمام هموطنان خود را دوست دارند و این رابطه عاطفی در ایران متقابل است.

سعیدی اظهار کرد: تمام ملت ایران، تیم تراکتورسازی را دوست دارند و از این تیم در جام باشگاه های آسیا حمایت می کنند.

 

گفتنی است به دنبال بازی مقتدرانه تیم تراکتوری سازی ایران در مقابل حریف اماراتی خود ، رسانه های آذری با برجسته سازی اقدام چند نفر تماشاگر غافل یا مغرض ؛ تحلیل های ضد ایرانی فراوانی منتشر نموده اند.




تاریخ : | 5:36 عصر | نویسنده : جانم فدای رهبر | نظر